Friday, February 7, 2014

Boleh kurus dengan shake yang sesedap aiskrim???

Bismillah...

Apa yang korang terbayang bila kata makanan utk sihat, makanan untuk cantik dan makanan diet?
Errmmm? hahah mesti terbayangkan makanan yang tawar, tak sedap, hambar, makan takde perasaan. Betul tak? Jgn tipu... Jawab dengan jujur okey. Hehhehehe

Serius, aku dulu juga berfikiran macam tu. Bila nak kurus, nak sihat nak cantik mesti kena makan makanan yang tak sedap, tawar hebe, hambar dan paling tak best pahit macam jamu kocok atau ubat akar kayu. Maaf ratu2 jamu. Ubat pun sah2 la takde ubat yang sedap kan?

Haaa... tapi sekarang tak lagi. Dengan shake yang sedap lagi penuh khasiat kita boleh jadikan diri kita cantik, kurus dan sihat. Alhamdulillah. Tak perlu lagi nak telan ubat periuk, akar kayu dan segala ubat-ubatan yang macam jadam pahitnya. Phiewwww... Tak sanggup dah.

Sekarang ni mmg mudah aku terliur tengok resepi atau video2 penyediaan shake. Sbbnya tau dah kompem sedap. Tak percaya? Haaa kalau tak caya... korang kena cuba dulu baru tahu.

Jom tengok video buat shake yang sedap. Pastu bolehlah korang cuba plak. Tak cuba tak tahu.






Dah terliur blom? Serius. aku dah terliur tengok. dan boleh dah cuba balik ni. Yummy...

NAK KURUS, NAK SIHAT DAN NAK CANTIK DENGAN SHAKE SELAZAT AISKRIM? PM SAYA LAJU2. SAYA AKAN BANTU ANDA MENDAPATKAN APA YANG ANDA INGINKAN. 
TAPI... HANYA UNTUK YG SERIUS... YANG TAK SERIUS TAK PAYAH.. DAH SERIUS BARU PM/WASAP SAYA 

SHIKIN 019-6691878

No comments:

Post a Comment