Thursday, December 5, 2013

Testimoni gempakkk... Abg Supia... luarrr biasa

Atas nama tuhan sekalian alam yang maha pemurah lagi maha penyayang...

Harini aku nak kongsikan testimoni coachee aku yg paling gempak dlm ramai2 coachee aku...
Memperkenalkan Abg Supia...

Dia cari aku hanya sebabkan masalah gout dan tabiat makan yang teruk katanya. Sebelum tu dia dah jumpa pakcik Zulkifly(ayah pada upline aku... pakcik zul ni sebelah rumah dia je...) Abg Supia nak beli herbalife dr pakcik zul... tapi pakcik Zul tau yang wife Abg Supia adalah coachee aku. Jadinya dia bagi khidmat nasihat sikit2 je pada Abg Supia... dan selebihnya dia suruh Abg Supia cari aku untuk aku coach dia... hehehhe Itu kelebihan Coach Herbalife.

Jadinya Abg Supia cari aku. Alhamdulillah, dia sangat mudah diajar dan sgt2 bersemangat untuk berubah. Memang sangat berdisiplin dalam mengamalkan cara hidup sihat.
Dalam masa sebulan dia berjaya hilangkan 5.9kg, %fat sebanyak 2.3% dan visceral fat dari 14 ke 12, gout dah tak ada lagi dan tabiat pemakanan tak sihat(makan banyak w/pun tengah malam) telah berjaya diubah kepada pemakanan dan 'snacking' sihat. Baju dari size XL kepada M dan seluar dari size 36 kepada size 29.
Tahniah... Tahniah...

Sebelum dan selepas

Berminat untuk ubah kesihatan, turun berat badan, pemakanan sihat? Pm/sms saya 019-6691878
Saya sedia membantu anda.

No comments:

Post a Comment