Wednesday, October 2, 2013

Makcik ohhh makcik


Bismillah...

Terasa malu nak bercerita perihal makcik ni. Bukan makcik kiah ke makcik pah ke ehh.
Ni Makcik shikin. Akulah tu makcik shikin. Muehehehhe

Setiap kali org tengok gambar testimoni aku semua akan pandang aku 2-3 kali. Atau mereka akan bertanya 'sapa baju biru ni?' Sayalah... Jawab aku.

Malam tadi punya hal, lepas Shake party kat Nutri Best ada makcik ni tanya :

makcik taktau nama : ko dulu cemana punya gemok nak?

aku : takdelah gemok mana makcik, berat ideal tapi % lemak obese.

makcik taktau nama : cemana lak tu? takde gambar?

aku : badan nampak mcm ok makcik tapi lemak bawah kulit tinggi. (sambil buka gambar testimoni kat hp)

testimoni aku sendiri
bila makcik tu tengok gambar ni...

makcik taktau nama : ko ke yg baju biru tu ni?

aku : ha'ah makcik sayalah tu, dlm 2 thn lepas punya gambar.

makcik taktau nama : biar betul? igtkan mak ko. sambil tercengang kejap pastu gelak...

aku : hehhehe ye makcik.. tulah saya dulu... tak perasan muka tua.. patutla yg tua dr saya pun panggil saya akak... hiks... budak belasan atau 20-an lagilah panggil saya makcik padahal saya 30+ je.Sbbnya masa ni umur dalaman saya 58thn makcik. tu pasal org nampak saya mcm makcik tua :D

alhamdulillah... bukan takat gilang gastrik kronik, resdung, masalah kulit, migrain, sakit lutut, sakit tumit, sakit tapak kaki (hahahha semua penyakit org tua ada kat aku kan? sbb dalaman tua) saya juga hilang 7% lemak bawah kulit dari bacaan 35% - 28% dalam masa 1 bln. Dari 48kg ke 44kg dlm sebulan. Dan muka tua saya juga hilang(ni yang paling best, sbb yg muda dr saya juga dah mula igtkan saya lbh muda dari mereka).Syukur... alhamdulillah.

Sekarang saya nak kena naikkan pula otot utk dptkan berat ideal saya = 48kg. Takde masalah, sbb dgn produk yg sama juga saya boleh naik berat bdn. Dan sekarang ni saya dah mula gain 1kg muscle dlm masa 2 bulan.

1 lagi, masa Iqa tengok gambar testimoni aku pun Iqa ckp gambar sblm aku very the MAKCIK... hahhaha adoii... Tapi tulah kenyataannya... Makcik... aku... aku.. makcik... tak boleh dipisahkan dulu. I'allah pasni takde lagi dah.

Banyak lagi testimoni yang lebih awet muda bila dah lama makan herbalife.
Cuba tengok kat bawah ni.

En. Ayob. dah mkn produk 7 thn, ha ambik... btl2 awet muda.

Dr. Azha... giler punya muda selepas consume herbalife.

Dr. Kamarul. Trus hensem lepas dah kurus. Muda lak tu jdnya.
Semua yang kat atas ni nampak lebih mudakan dari sebelum? Hebat kan?Aku pun nak jadi macam derang2 kat atas tu. Ada 1 lagi, tapi aku tak jumpa gambar dia. Nnt dah jumpa aku letak sini.

Ok ni dia. Tapi takde dlm 1 gambar. Yang penting aku tunjuk sbb aku sgt2 kagum tgk dia. Dia lebih tua dari aku tapi, nampak mcm dia plak lg muda dr umur aku. Sangat jeless...

Kak Kamilah : sebelum 


Kak Kamilah : Selepas
Sangat-sangat berbezakan? :)

Jom awet muda dengan nutrisi ehrbalife. Jgn risau, tak perlu suntik, tak perlu ubat untuk awet muda, cuma perlu bagi badan kita nutrisi saja.
Berminat? sms/call/whatsapp shikin 019-6691878. Saya sedia membantu anda.

No comments:

Post a Comment